Forløb: Vejen til et liv i balance

Er du træt af at være træt? Og tænker du:

"Jeg vil bare gerne have det bedre" eller "Jeg vil gerne kunne nyde livet igen"

Måske oplever du stress, smerter, træthed eller kronisk sygdom. Måske føler du, at du har prøvet mange forskellige ting uden den forandring, du virkelig håbede at opnå.

Måske savner du den person, du var engang. Du længes efter at få det bedre, få mere overskud og kunne nyde livet igen.

Vejen til et liv i balance er et personligt forløb, hvor du får støtte og konkrete redskaber til at forstå dig selv og din krops reaktioner på en ny måde, så du kan skabe positive forandringer og føle dig mere som dig selv igen.

Hvad kan du få ud af forløbet?

Gennem forløbet får du støtte og konkrete redskaber, som kan hjælpe dig til:

  • at føle dig mere som dig selv igen

  • at få mere glæde og livsgnist tilbage i dit liv

  • at få mere ro i din krop og i dine tanker

  • at bruge mindre energi på bekymringer om sygdom og symptomer

  • at få håb og tro på, at positive forandringer er mulige

  • at opleve flere gode dage

  • at skabe nye vaner, som støtter dig i at få det bedre

  • at få mere af det liv tilbage, som du savner

  • at opleve, at din krop reagerer positivt på de forandringer, du skaber

"Vejen til et liv i balance er ikke en hurtig løsning, men begyndelsen på en livsrejse."

Forløbet er til dig, som:

  • føler dig fastlåst og ved ikke, hvad du skal gøre mere

  • har brug for håb og en ny måde at se dig selv og din situation på

  • ønsker at få mere af dig selv og dit liv tilbage

  • savner den person, du var engang

  • længes efter at få det bedre og kunne nyde livet igen

  • ønsker en større forståelse af dig selv og din krops reaktioner 

  • er klar til at skabe positive forandringer i dit liv

  • ønsker støtte og ikke vil stå alene i processen 

Hvordan foregår forløbet?

Forløbet strækker sig over 3 måneder.

Du får adgang til undervisning og konkrete redskaber, som hjælper dig med at skabe positive forandringer i dit liv.

Samtidig får du personlig støtte undervejs, så du ikke står alene i processen. Samtalerne tager udgangspunkt i dig, dine behov og den situation, du står i.

At skabe varige forandringer er ikke noget, der sker fra den ene dag til den anden. For mig handler det ikke om hurtige løsninger, men om at skabe et liv med mere glæde, ro og balance – en livsrejse, som fortsætter længe efter de 3 måneder er slut.

Udtalelser

"Hvorfor startede jeg ikke hos dig noget før? Jeg elsker mit smertefrie positive liv. Tak, fordi du troede på mig, Heidi, og tak for din opbakning og vedholdenhed. I stor taknemmelighed"

Mai-Britt

"Jeg er så glad for at jeg har tilmeldt mig dit forløb"

Susan

"Jeg har været i et forløb hos Heidi. Jeg kan mærke at det er det rigtige - det skaber forandring i mig selv. Det at få de her værktøjer fra Heidi og bruge dem i det daglige. Det har virkelig gjort noget godt for mig. Det var svært i starten, men samtidig også utrolig spændende og super hyggeligt at snakke med Heidi. Jeg har ikke fortrudt at jeg deltog i forløbet, da jeg har fået det meget bedre"

Jytte

Vigtigt at vide

Vejen til et liv i balance er et personligt udviklingsforløb og erstatter ikke undersøgelse, behandling eller rådgivning fra læge eller andre sundhedsfaglige personer.

Hvis du oplever sygdom eller har bekymringer om dit helbred, er det vigtigt, at du søger læge.

Forløbet har fokus på sammenhængen mellem tanker, følelser, stress og kroppens reaktioner og kan bruges som et supplement til den hjælp, du eventuelt allerede modtager.

Tilmeld dig en samtale!

Jeg tilbyder en gratis afklarende samtale, hvor vi snakker om din situation og hvad årsagen til din sygdom er. Jeg fortæller mere om forløbet og hvordan jeg kan hjælpe dig.

Det er vigtigt for mig, at du forstår hvad forløbet går ud på. At det ikke er et "quickfix" - hurtig nem løsning på din sygdom. Det kræver vilje og engagement at arbejde med sig selv og skabe forandring. Forandringen og selvhelbredelsen er afhængig af din vilje og overbevisning om at du kan og vil det.